Administrationsudvalget
Administrator i KFUM
Administrationen har fordelt grupperne imellem de tre tilknyttede medarbejdere i administrationen. Du kan se fordelingen nedenfor. Du kan se eksempler på opgaver, som administrationen kan løse for de enkelte grupper. Administrationen holder et ugentligt fællesmøde, hvor de overordnede opgaver bliver løst.
Man kan kontakte administrationsudvalget på mailadressen: Administration@KFUMs-boldklub.dk
Vi bestræber os på at besvare henvendelser indenfor 3 hverdage.
Administrationshjælp fordelt på grupper |
||
Gruppe |
Afdelinger |
Ansvarlig administrationshjælp |
Gruppe 1 |
U6 – U7 – U8 |
Sofie Tornøe Nielsen |
Gruppe 2 |
U9 – U10 – U11 |
Sarah Trap Christiansen |
Gruppe 3 |
U12 – U13 – U14 |
Sofie Tornøe Nielsen + Sarah Trap Christiansen |
Gruppe 4 |
U15 – U16 – U17 |
Sofie Tornøe Nielsen + Sarah Trap Christiansen |
Gruppe 5 |
U18 – U19 – Senior |
Malene Elm Pedersen |
Gruppe 6 |
Gammelmands |
Malene Elm Pedersen |
Gruppe 7 |
Alternative |
Malene Elm Pedersen |
Administrationshjælpen kan blandt andet hjælpe med nedenstående:
1. Indmeldelser og udmeldelser
2. Kontingentadministration – nye betalingskort mv.
3. Medlemsoversigter
4. Tilmeldinger til turneringer
5. Oprette holdledere (og trænere) i KlubOffice
6. Hjælpe trænere og holdledere med DBU’s administrationssystem, KlubOffice – holdkort, resultatindberetning mv.
7. Kursustilmeldinger – efter indstilling fra Fodboldudvalget
8. Flytninger af kampe
9. Trænere og holdledere skal kende deres administrationshjælper – og administrationshjælpen skal kende trænere og holdledere
10. Lejlighedsvis se træning og kampe – Møde trænere i ”øjenhøjde”
11. Møder med holdledere og trænere – personlig kontakt
12. Støtte de gruppeansvarlige fra Fodboldudvalget
13. Børneattester
14. Oprykning fra gruppe 1 til gruppe 2
15. Opdatering af kontaktpersoner på hjemmesiden